PDA

View Full Version : ELS YARIS CATALANS


Raul
09-04-2007, 07:27 AM
Hola a tots!! Bé, el cas és que he vist que els Catalans amb Yaris no tenim lloc a aquest foro, així que aquí teniu un espai per tal que anem explicant els nostres dubtes del Yaris. Tinc un Yais D4D de 90 cv, des del passat febrer i estic encantat amb el cotxe, ..., gasta poc, motor amb prestacions molt bones, ampli i petit alhora, fiable, ... només li he trobat dos defectes, un és les vibracions que se senten, sembla ser, que a la part frontal del panell d'instruments, i l'altre que les suspensions son massa altes, i el cotxe balanceja massa en corves tancades, ..., fins i tot havia pensat d'instalar un kit de suspensions que ven la Toyota per tal de millorar en aquest aspecte. Teniu idea si son molt cares?? Milloren el cotxe suficientment?? La resta per mi és ideal. Au!!!!! ens veiem x akí!!

perequim
05-06-2009, 09:21 AM
Bones,
Sóc nou per aquí. Encara no tinc el trasto en qüestió, però estic pendent de tenir la pasta per comprar-lo ;-p M'he registrat per poder tafanejar una mica i veure amb quins problemes o quines alegries em trobaré.

Per cert Raul, al final has instal·lat alguna solució per al balanceix? Realment és tan crític?

Ens llegim!