Toyota Yaris Forums - Ultimate Yaris Enthusiast Site
 

 


 
Go Back   Toyota Yaris Forums - Ultimate Yaris Enthusiast Site > Second Generation Toyota Yaris Main Rooms > Photo-Video-Media Gallery
  The Tire Rack

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-03-2007, 03:23 AM   #1
Kaotic Lazagna
 
Kaotic Lazagna's Avatar
 
Drives: '14 GT86, '08 Vitz
Join Date: Dec 2006
Location: Central Valley, CA
Posts: 9,957
Some Pics From The Meet I Went To Yesterday

here's some pics i took (not the best camera) from the car meet i went to yesterday after my final. i didn't get all the cars that showed up, my camera sucks when it turns dark outside, so i stopped taking pics.





had a little fun with this one...























...met a lot of cool people and saw a lot of nice cars.
Kaotic Lazagna is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2007, 06:38 AM   #2
nqd
 
Drives: 07 Yaris LB Absolute RED
Join Date: Apr 2007
Location: Boston, MA
Posts: 887
nice!! but honestly..everyone and their mom has a subie these day...
__________________
v
nqd is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2007, 08:01 AM   #3
Black Yaris
der Zeck
 
Black Yaris's Avatar
 
Drives: '05 Audi A4 1.8t quattro
Join Date: Sep 2006
Location: Toledo, OH
Posts: 5,268
Damn I need to take some pix of our weekly Toledo meets, ya'll are going to shit at some of the rides we have floating around here
__________________
Black Yaris is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2007, 08:16 AM   #4
redyaris
Shiny Chromey Coolness
 
redyaris's Avatar
 
Drives: 2007 Toyota Yaris Liftback
Join Date: Feb 2007
Location: Orlando, FL
Posts: 982
Was this a bring whatever you drive meet?
__________________
Bringin the Bling to Yarisworld
redyaris is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2007, 08:38 AM   #5
Black Yaris
der Zeck
 
Black Yaris's Avatar
 
Drives: '05 Audi A4 1.8t quattro
Join Date: Sep 2006
Location: Toledo, OH
Posts: 5,268
Quote:
Originally Posted by redyaris View Post
Was this a bring whatever you drive meet?
that is how most local meet go...
__________________
Black Yaris is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2007, 05:44 PM   #6
Kaotic Lazagna
 
Kaotic Lazagna's Avatar
 
Drives: '14 GT86, '08 Vitz
Join Date: Dec 2006
Location: Central Valley, CA
Posts: 9,957
Quote:
Originally Posted by redyaris View Post
Was this a bring whatever you drive meet?
nope, it's a meet from the other forum i'm in.
Kaotic Lazagna is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2007, 05:44 PM   #7
Kaotic Lazagna
 
Kaotic Lazagna's Avatar
 
Drives: '14 GT86, '08 Vitz
Join Date: Dec 2006
Location: Central Valley, CA
Posts: 9,957
Quote:
Originally Posted by nqd View Post
nice!! but honestly..everyone and their mom has a subie these day...
and don't forget their grandma. lol...
Kaotic Lazagna is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2007, 05:45 PM   #8
Kaotic Lazagna
 
Kaotic Lazagna's Avatar
 
Drives: '14 GT86, '08 Vitz
Join Date: Dec 2006
Location: Central Valley, CA
Posts: 9,957
Quote:
Originally Posted by Black Yaris View Post
Damn I need to take some pix of our weekly Toledo meets, ya'll are going to shit at some of the rides we have floating around here
what kind of rides do you guys have up there?
Kaotic Lazagna is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2007, 07:34 PM   #9
Kioshi
Heart Up! Vitz
 
Kioshi's Avatar
 
Drives: トヨタ Vitz
Join Date: Jun 2007
Location: Fremont, CA
Posts: 2,609
yay 2.5rs and all the STis.....
Nice pics Kaotic.. your car blends in, but I'm not sure about that matchbox....

I think each meet has a certain amount of "these" cars that end up showing there. The one in Milpitas, Ca we have a lot of 350Zs and STis.....
Kioshi is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2007, 01:15 AM   #10
Kaotic Lazagna
 
Kaotic Lazagna's Avatar
 
Drives: '14 GT86, '08 Vitz
Join Date: Dec 2006
Location: Central Valley, CA
Posts: 9,957
hahaha, the Toaster is one of the regular photographer's car. but thanks. i'm thinking about going to the next one too.
Kaotic Lazagna is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2007, 02:16 AM   #11
YarisGuy
 
Drives: 2006 Yaris
Join Date: Dec 2006
Location: USA
Posts: 203
Great pics. Love the subies.
__________________
It's a red yaris
YarisGuy is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2007, 09:51 AM   #12
Sabretooth
37HSSV
 
Sabretooth's Avatar
 
Drives: '11 Mazdaspeed 3
Join Date: Jan 2007
Location: St Cloud FL
Posts: 1,408
Send a message via AIM to Sabretooth
Second to last pic was ruined, damn Mopar (lol j/k)

Yea really, I love STIs but that was a lot of em.

Here in FL theres a lot of Eclipse and TCs. Of course we have our fair share of STIs and Evos...but SRT4s are everywhere.
__________________
07 Toyota Yaris Hatchback -sold-
11 Mazdaspeed 3 -SRI/TIP, 3 inch TBI, Custom FMIC, Tuned by Cobb Accessport, HKS ssq2 BOV, Upgraded HPFP-
Clean stock look... Killer performance.
Sabretooth is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2007, 12:30 AM   #13
Kaotic Lazagna
 
Kaotic Lazagna's Avatar
 
Drives: '14 GT86, '08 Vitz
Join Date: Dec 2006
Location: Central Valley, CA
Posts: 9,957
Quote:
Originally Posted by Sabretooth View Post
Second to last pic was ruined, damn Mopar (lol j/k)

Yea really, I love STIs but that was a lot of em.

Here in FL theres a lot of Eclipse and TCs. Of course we have our fair share of STIs and Evos...but SRT4s are everywhere.
lol...there's quite a few SRT-4s at these meets.
Kaotic Lazagna is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2007, 02:54 AM   #14
seanele
 
seanele's Avatar
 
Drives: '07 Blazing Blue LB, '09 Jetta
Join Date: May 2007
Location: SoCal
Posts: 413
Did one of those cars swallow your Yaris??...
__________________
current: '07 Yaris LB - '09 VW Jetta
ex: '06 Beetle S(19x8.5 Audi A8) - MK4 GLi BMP(18x8 OZ, K04) - '03 GTi(17x7.5 Ronal, APR93) - '01 GLS - '88 GTi - '86 GTi - '83 GTi
seanele is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2007, 04:02 AM   #15
Kaotic Lazagna
 
Kaotic Lazagna's Avatar
 
Drives: '14 GT86, '08 Vitz
Join Date: Dec 2006
Location: Central Valley, CA
Posts: 9,957
Quote:
Originally Posted by seanele View Post
Did one of those cars swallow your Yaris??...
yeah, this one did...



Kaotic Lazagna is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2007, 07:30 AM   #16
jeremyshay
 
jeremyshay's Avatar
 
Drives: 07 Meteorite Metalic Liftback
Join Date: Aug 2007
Location: Louisville, Ky
Posts: 195
Send a message via AIM to jeremyshay
nice shots man. you captured my love for volkswagens AND toyota!
LOVE IT!
jeremyshay is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2007, 07:45 AM   #17
punch
 
punch's Avatar
 
Drives: 2007 Yaris Sedan "D" package
Join Date: May 2006
Location: Barrie, ontario
Posts: 853
ah, how does someone in there 30's afford an sti.....???

oh yeah living at home freeloading off mommy and ddadddyy
__________________
out of respect for nutzoid, I changed my avatar.
punch is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2007, 08:00 AM   #18
jeremyshay
 
jeremyshay's Avatar
 
Drives: 07 Meteorite Metalic Liftback
Join Date: Aug 2007
Location: Louisville, Ky
Posts: 195
Send a message via AIM to jeremyshay
Quote:
Originally Posted by punch View Post
ah, how does someone in there 30's afford an sti.....???

oh yeah living at home freeloading off mommy and ddadddyy
.....or selling pot... or like.. pulling that crap from catch me if you can... although check fraud isnt as easy as it used to be... ah... how i long for the good old days.... that i never saw...
jeremyshay is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Toyotaland Spring Meet April 21, 2007 MtyMseHArmer Rocky Mountains / Great Plains 13 03-31-2018 02:31 AM
YARIS MEET IN OC, LA, SB AREA yarisdarkness California 35 08-03-2007 04:34 AM
drove a SLR McLaren at the track yesterday rage2 Off-topic / Other Cars / Everything else Discussions 18 06-15-2007 03:37 PM
Deals Gap pics HTM Yaris Photo-Video-Media Gallery 3 05-15-2007 06:02 PM
Yaris Meet. elsteverino889 Off-topic / Other Cars / Everything else Discussions 28 04-19-2007 11:32 PM


All times are GMT -4. The time now is 01:35 AM.




YarisWorld
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions Inc.